تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور آنتالیا

مسلمان این شهر در شهر آنتالیا آنتالیا اصلی ساکن بودند. تمام ناحیه‌های ذکر شده دارای دیوارهای و دروازهای بلند و مستحکمی بودهاند. این شهر دارای باغها و میوه‌های خیلی خوبی بوده و دارای زرد آلوهای بسیار مرغوب به هسته‌های شیرین که به عنوان اجناس لوکس به مصر صادر می شده‌است.

 

به گفته اولیا چلپی در اوسط قرن ۱۷ میلادی این شهر تور آنتالیا تور آنتالیا  دارای ۳۰۰۰ خانه شامل بیست محله ترک نشین و چهار محله یونانی نشین بوده‌است. شهر از دیوار-ها و دروازه‌ها فراتر رفته و در بندر نیز از وجود ۲۰۰ قایق گزارش داده‌است.

تور استانبول

استانبول استانبول تور استانبول بزرگترین شهر ترکیه(8953000 نفر) و از شهرهای بزرگ عالم و تنها شهر دنیاست که در دو قاره(آسیا – اروپا) قرار گرفته. این شهر بزرگ زیبا طی قرنها نام های مختلف داشته از جمله: بیزانتیوم، رم جدید، کنستانتین پل، قسطنطنیه.شهر استانبول استانبول تور استانبول تعطیلات خرداد  در سال 658 ق – م ایجاد گشت پایتخت امپراطوری بیزانتین در قرن چهارم میلادی گردید تا اینکه در نیمه قرن پانزدهم شهر قسطنطنیه به دست سلاطین عثمانی افتاد و با اسلامبول – استانبول  استانبول تور استانبول تغییر نام یافت و در روزگار امپراطوران عثمانیان کاخ ها، مساجد(بیش از پانصد) و کلیساها و بناهای باشکوه دیگر برافراشته شد. با اینکه چدین دهه که پایتخت کشور استانبول تور استانبول تعطیلات خرداد به آنکارا انتقال یافته با شهر استانبول همچنان پر رونق دارای بناهای بسیار مدرن و با عظمت فراوان و فعالیتهای فرهنگی و اقتصادی بسیار می باشد.

شهر استانبول دارای حدود م میلیون نفر جمعیت استانبول تور استانبول و مرکز مهم صنایع، علمی، و فرهنگی و بازرگانی است به طوری که 58% صنایع کشور ترکیه در آن متمرکز است.

 

شهر استانبول استانبول تور استانبول خرداد  از قرنها پیش تاکنون مرکز خطوط ارتباطی و حمل و نقل و دفت و آمد بوده است بطوری که امروز با راه آهن، دریا و خشکی و هوا ارتباط فراوان و با اهمیتی با نقاط مختلف کشور استانبول تور استانبول و ممالک همجوار دارد.