تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

هتل ستاره کیش


افتتاح اولین بیمارستان فوق تخصصی بین المللی در کیش

این بیمارستان بین المللی و  فوق تخصصی ایرانیان با مدیر عامل کیش افتتاح گردید.به گزارش روابط عمومی کیش آقای مونسان مدیر عامل کیش در مراسم گشایش این بیمارستان گفت:با تمام امکانات در این بیمارستان در راستای سلامت و گسترش گردشگری در کیش حمایت خواهیم کرد 


 آنچه در مورد تور کیش  باید بدانیم :

*  تورهای کیش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام میشود ، بنابر این میتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود ، ساعت پروازی خود را برای تور کیش  به دلخواه انتخاب کنید . 

* برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد .

* از آنجاییکه بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند ،  میتوانند پس از واریز وجه  ، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

* هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتلهای کیش  به ترتیب ساعت 12 و 14 میباشد . البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد میتوانید پس از تخلیه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید .

* ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتلهای داخلی الزامی است .

* تورهای کیش  آژانس چهارفصل فقط با پروازهای بویینگ و یا ایرباس انجام میشود .

* تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر میباشد . ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

* تورهای کیش آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای کیش برگزار میشود ، با توجه به اینکه درج قیمت تور کیش برای تمامی هتلها میسر نیست در صورتی که قیمت تور کیش را برای هتل مورد نظر خود در سایت مشاهده ننمودید میتوانید با بخش کیش آژانس تماس حاصل فرمایید.

* مسافرانی که مایلند در جریان نرخ های ویژه تور کیش قرار گیرند میتوانند  از تور لحظه آخری کیش بازدید نمایند


تورهای کیش : تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 1393   و  تور کیش تیر 93   و  قیمت تور کیش تیر 93 هتل مارینا پارک و تور کیش ویژه تیر 93 هتل آرین

موزه آتاتورک آنتالیا


پارک ملی آنتالیا
 

  
پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتالیا واقع شده است . این پارک دارای دره ای با انواع گونه های جانوری و گیاهی میباشد . در کنار این پارک تنگه ای 14KM قرار دارد که به موازات رودخانه کوپرو میباشد . عمق این تنگه در بعضی از مناطق به 400 متر نیز می رسد . رستورانهای موجود در کنار این تنگه با پخت و سرو غذاهای دریایی جلوه ای به این منطقه بخشیده اند . پل الوک که ساخت آن به دوران رومیان برگشته و بر روی تنگه قرار دارد.

 





آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 

این شهر تاریخی در چهل کیلومتری آنتالیا واقع شده است که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی گردشگری آنتالیااست . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا بشمار می رود.



موزه آتاتورک آنتالیا

 

 

یکی از موزه ها که در این شهر آنتالیا است موزه آتاتورک میباشد. این موزه محل نگهداری اشیائی است که در گذشته مورد استفاده مردم ترکیه که آن زمان بنیان گذاران ترکیه یعنی آتاتورک قرار می گرفته است . این موزه همه روزه بجز روزهای دوشنبه برای بازدید عموم و گردشگران آنتالیا باز می باشد.

غار دامالاش آنتالیا


غار دامالاش آنتالیا

 

 

 

غار دامالاش آنتالیا مکان مناسبی است برای گردشگران تور آنتالیا که در آن علاوه بر دیدن مناظر خارق العاده طبیعی امکان دیدن سنگهایی که تغییر شکل پیدا کردند نیز هست . در این غار دیوارهای سنگی که به شکل عجیبی در گذر زمان تغییر شکل داده اند نیز تصاویر بسیار زیبایی را بوجود آورده است . در همین محدوده موزه باستان شناسی و قوم نگاری نیز وجود دارد که بازدید از آن نیز برای گردشگران تور آنتالیا جالب است . از مکان های دیدنی دیگر این منطقه 3 غار دریایی بنام های فسفرلوماعا که به معنای غار فسفری با ترکیبات سنگی درخشان و شب تابی که در خود جای داده است میباشد .کیزلارماعاراسی که غار دخترها که در گذشته محل نگهداری اسرای زن توسط دزدان دریایی بوده و عاشیک لا ر ماعاراسی که دسترسی به این 3 غار با قایق برای گردشگران امکان پذیر است. 

 

گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا



گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا

 


 

گشت با کشتی در مدیترانه یک تور تفریحی دریایی در آبهای گرم مدیترانه است . مسافران تور آنتالیا از هتل با اتوبوسهای مخصوص به بندر زیبایی در شهر کمر آنتالیا میروند و سوار بر کشتی می شوند . مسافران تور آنتالیا می توانند علاوه بر دیدن طبیعت زیبای اطراف ، در توقف کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند.


مطالب مرتبط :درباره آنتالیا, تفریحات آنتالیا  

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا



آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 


این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است .


lمطالب مرتبط : درباره آنتالیا  ، دیدنی های آنتالیا