تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد

هتل الماس مشهد


این هتل در فاصله کمتر از صد متر از حرم و در خیابان امام رضا قرار دارد. هتل الماس مشهد دارای هشت طبقه و 160 اتاق زیبا با طراحی مدرن می باشد. این هتل دارای رستوران هایی با سرآشپزهای مجرب و حرفه ای می باشد که قادرند غذای کشور های مختلف را فراهم کنند و از میهمانان پذیرایی نمایند. رستوران و کافه سنتی هتل الماس مشهد در طبقه هشتم این هتل دارای چشم اندازی بی نظیر از حرم زیبای امام رضا (ع) می باشد. از دیگر امکانات هتل الماس مشهد سالن آرایش بانوان , اتاق بازی برای کودکان , استخر و مجموعه آبی و... می باشد.

فاصله این هتل تا حرم پیاده ده دقیقه است.

آدرس:خیابان امام رضا , امام رضا ششم

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد

هتل چهار ستاره فردوس مشهد دارای هشت طبقه و 96 سوئیت و اتاق و با دو دکراسیون مجزای مدرن و سنتی می باشد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با ظرفیت 350 نفری نیز می باشد.
اقامت کودکان زیر چهار سال در این هتل به صورت رایگان می باشد. هتل فردوس مشهد دارای لابی وسیع و محیطی زیبا و دلنشین است و آکواریومی بسیار زیبا در آن قرار دارد که جلوه این هتل را دل نشین تر و رویایی تر می کند. فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد.

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ 24 ساعته , اتاق بازی کودکان , اینترنت وایرلس در لابی و اتاق ها , گشت درون شهری و برون شهری , سالن بیلیارد , صبحانه در بام هتل و... اشاره کرد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم درا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور مشهد عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

نزدیک ترین هتل چهار ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) هتل جواد مشهد است. برای کودکان زیر سه سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هر واحد این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران و... اشاره کرد.

آدرس: مشهد , امام رضا سوم

 

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس مشهد یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.این هتل چهار ستاره دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهای دوبلکس , واحدهای ویلائی , سالن های چند منظوره , آب نمای موزیکال و ... آماده پذیرائی از میهمانان و مسافران عزیز می باشد. هتل توریست توس مشهد دارای  44 باب سوئیت ویلایی و دوبلکس زیبا , رستوران الوند با ظرفیت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفیت 180 نفر است و همچنین کافی شاپ و کافی شاپ گیلاس و چایخانه تابستانی را دارا می باشد.

از دیگر امکانات ان هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم