تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

هتل های آنتالیا

هتل هالیدی پلاس آنتالیا

هتل هالیدی پالاس آنتالیا ،مسافران و میهمانان را فارغ از هر فکری کرده و تعطیلات خوب و کاملی برای آنان مهیا کرده است . مکانهای عمومی هتل، زیبا و شیک می باشد و امکانات رفاهی بسیار عالی، لوکس و مجللی را برای میهمانان در اختیار قرار داده است.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل هم می باشد.هتل دارای فروشگاه هایی است که میتوانید مایحتاج خود را از این فروشگاه تهیه کنید .صرافی در هتل وجود داردکه زمان کمتری برای تبدیل ارز اختصاص می دهید .در هتل هالیدی پالاس آنتالیا اتاق جلسه کامل مجهز موجود می باشد.باغ هتل مکانی مناسب برای استراحت کردن می باشد .مسافران و میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، قایقرانی با کانو، تنیس، بیلیارد، پرتاب دارت ، بولینگ، شرکت کنند.حتی آرایشگاهی در هتل می باشد که می توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.



هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

 هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است همه ی  امکانات را دارا می باشد از قبیل سالن کنفرانس،سونا جکوزی،استخر،سالن بدنسازی،حمام ترکی،زمین تنیس،خدمات پزشک،صرافی،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز گلف و پینگ پنگ،بوفه صبحانه و غیره است.


هتل پورتو بلو آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در ساحل کنیالتی و یکی از طولانی ترین سواحل آنتالیا واقع شده است و در دامنه کوه بیدلر است هتل دارای استخر آب گرم ،ورزش آبی و مرکز سلامت است هتل تا مراکز تفریحی هشت کیلومتر فاصله دارد.

هتل بلیم های کلاس آنتالیا

 هتل بلیم های کلاس آنتالیا

هتل بلیم های کلاس رو به سواحل تماشایی آنتالیا   بوده و امکاناتی نظیر استخرهای روباز و سرپوشیده،اینترنت رایگان و مرکز آب گرم به مسافران ارائه میدهد. تمام اتاقهای زیبای هتل به گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی،مینی بار،تراس و مناظر زیبای دریای مدیترانه مجهز میباشند.همه مسافران می توانند در، سونا، ماساژ درمانی و مرکز آب گرم استراحت کنند . از دیگر تجهیزات این هتل میتوان به یک جکوزی و ورزشگاه اشاره کرد.این هتل از دروازه باستانی هادریان ده دقیقه با ماشین و از فرودگاه آنتالیا ده کیلومتر فاصله دارد. تریای کنار استخر و تریای ایوان، نوشیدنی ارائه می کنند. رستوران این هتل ،خوراکهای بین المللی و محلی را سرو میکند. پارکینگ رایگان در اختیار مسافرین قرار می گیرد.


هتل کران پلازا آنتالیا

هتل کران پلازا آنتالیا


هتل پنج ستاره و مجلل کران پلازا ، در محیطی جذاب در سواحل شهر آنتالیا   واقع شده و روبه منظره تماشایی دریای مدیترانه است.
اتاق های هتل بسیارمجهز و زیبا است.رستورانهای این هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی ارائه می دهند.
پرسنل این هتل از مسافران با آداب و رسوم کشورشان به گرمی استقبال میکنند و به میهمانان در راهنمایی کردن سفرهای تفریحی کمک میکنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد