تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

هتل بلک برد استانبول

 

هتل بلک برد استانبول   چهار ستاره

هتل بلک برد استانبول

درقسمتی از شهر استانبول هتل بلک برد استانبول برای اقامت تور استانبول واقع شده است  بیشترین اماکن دیدنی به لحاظ تاریخی در این شهر قرار گرفته است. مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ  از نمونه آثار تاریخی می باشند. هتل با مهمان نوازی سنتی و ترکی خود از مسافران و میهمانان استقبال و پذیرایی می کند.. چون هتل در مرکزیت شهر قرار گرفته از موقعیت فوق العاده ای بر خوردار است .مسافران تور استانبول و میهمانان محترم می توانند همه روزه صبحانه خود را در بوفه هتل صرف کنند و در باشگاه ورزشی هتل زمانی را برای تناسب اندام و ادامه برنامه سلامتی خود بگذرانند  و مرکزیت هتل در شهر باعث شده مسافران تور استانبول و مسافران زمان کمتری را برای رسیدن به سیاحت و گردش و تفریح خود صرف کنند . هتل فقط چند دقیقه  با نزدیکترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. میهمانان و مسافران بعد از گشت و گذار در شهر و خرید می توانند در رستوران هتل  با بستنی های متنوع و خوشمزه میل کنند و رفع خستگی کنند . به در خواست مسافران  سفارشات به اتاقشان پذیرفته می شود. هتل  برای میهمانان و مسافران تور استانبول معلول هم امکاناتی را تدارک دیده است کهمسافران تور استانبول هم در رفاه باشند و از سفر خود لذت ببرند.

هتل کریستال استانبول

 

هتل کریستال استانبول   چهار ستاره

هتل کریستال استانبول

هتل 4 ستاره کریستال تنها در 100 متری ایستگاه اتوبوس و چند قدمی میدان تقسیم قرار گرفته و اقامتی راحت را در نزدیکی شبکه حمل و نقل سراسری شهر استانبول برای مسافران استانبول و میهمانان در نظر گرفته است. هتل متناسب با علایق و نیاز مسافران استانبول اتاقهای متنوعی را از اتاقهای بزرگ و استاندارد گرفته تا سوئیت کوچکترو شیک تدارک دیده است. از امکانات دیگر اتاقها دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان است که ارتباط با خانواده  و محل کار را در طول سفر برای مسافران استانبول آسان کرده  است. هتل یک مرکز تفریحی مجهز هم برای مسافران استانبول دارد که شامل حمام ترکی و استخر سرپوشیده و سونا می باشد.میدان تقسیم  قلب پیشرفته استانبول محسوب می شود، در چند قدمی هتل می باشد. مراکز خرید رستوران دار و بارهای فراوان  و بوتیک ها در اطراف هتل  برای استفاده مسافران  استانبول زیاد است. ایستگاه های نزدیک اتوبوس و تراموا امکان دسترسی به نقاط مختلف شهر را آسان کرده است.

هتل گرند هیلاریوم استانبول

 

هتل گرند هیلاریوم استانبول  چهار ستاره

 هتل گرند هیلاریوم استانبول

هتل چهار ستاره گرند هیلاریوم استانبول برای اقامت راحت مسافران تور استانبول در ینی کاپی ، منطقه تاریخی و مرکزی شهر استانبول قرار گرفته است و اقامتی آرام را به همراه حمام ترکی , استخر سرپوشیده،  اتاق بدنسازی برای میهمانان و مسافران تور استانبول خود تدارک دیده است. اتاقها گاوصندوق ,  به سیستم تهویه مطبوع و مینی بار تجهیز شده اند. میهمانان و مسافران تور استانبول می توانند نوشیدنی و خوردنی سفارش بدهند و به تماشای کانالهای ماهواره ای تلویزیون اتاق خود استفاده کنند و لذت ببرند. رستوران هتل با انواع مختلف و متنوع خوراکهای خوشمزه و لذیذ از مهیمانان و مسافران تور استانبول خود پذیرایی می کنند. لابی بزرگ، کافه اینترنت,  تریا هم در دسترس علاقه مندان و مسافران تور استانبول  قرار دارد. کسانی که می خواهند برنامه منظم و مرتب بدنسازی خود را ادامه بدهند و در سونا تجدید نیرو و کسب آرامش نمایند، این هتل انتخاب مناسبی می باشد. همچنین اتاقها ضد صدا می باشد و میتوانید در سکوتی آرامش بخش به استراحت بپردازید.

هتل شایگان کیش


هتل شایگان کیش

هتل شایگان در سال 81 و در زمینی به مساحت یازده هزار متر مربع  تاسیس کردید این هتل دارای چهار پله ی اضطراری ،سه آسانسور و نمای رو به دریا می باشد.این هتل پنج دقیقه پیاده تا بازار پانیذ و پردیس فاصله دارد.

آدرس : جزیره کیش ، روبروی بازار پردیس - بلوار رودکی

عکسها و تصاویر هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایان کیش


هتل شایان کیش

این هتل پنج ستاره یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتلها در جزیره کیش است. این هتل شامل  صد و نود و پنج  اتاق مجهز، سوئیتهای رو به ساحل،اتاقهای روبه دریا و سوئیتهای معمولی است و دارای امکاناتی از قبیل :کافی نت و گیم نت، کافی شاپ، آرایشگاه،رستورانهای ایرانی و فرنگی، سالنهای کنفرانس، پارکینگ اختصاصی. هتل تا فرودگاه هفت کیلومتر و تا مرکز تجاری سه کیلومتر فاصله دارد .

آدرس:میدان ساحل-جنب اسکله قدیم

عکسها و تصاویر هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

 

هتل شایان کیش


هتل شایان کیش



جاذبه‌های گردشگری کیش :

جزیره زیبای  کیش به واسطه  ساختار  گردشگری خود، در طول  سال های گذشته  مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه مسافران تور کیش  است، پارک‌های ساحلی و تفریحی همانند  پارک هنر ، پارک مرجان کیش ، ساحل مرجانی، سواحل ماسه‌ای-مرجانی، باغ وحش، آکواریوم کیش، باغ پرندگان کیش ، پارک دلفین های کیش ، کشتی‌های تفریحی و همچنین کشتی یونانی  از دیگر دیدنی‌های کیش می‌باشند.  پلاژهای بانوان و آقایان، امکانات اسب سواری ، پیست کم نظیر  دوچرخه‌سواری، کارتینگ کیش، باگی، غواصی در کیش ، سافاری کیش ، جت‌اسکی در کیش و اسکی روی آب نیز از سایر امکانات گردشگری جزیره کیش است که مسافران تور کیش میتوانند از آنها بهره ببرند .  از دیگر جاذبه‌های گردشگری برای مسافرانتور کیش  می‌توان به نبود هرگونه چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی در خیابانها و جاده‌های کیش  و همچنین وجود بزرگترین پرچم ایران در این جزیره اشاره نمود .

 جزیره کیش دارای بیش از هشت هزار  تخت اقامتی برای اقامت هر چه بهتر مسافرانتور کیش است که بیشترین تراکم امکانات اقامتی در ایران میباشد و مسافران تور کیش میتوانند از هتلهای مدرن این جزیره استفاده کنند . جزیره کیش همه ساله  میزبان بالغ بر 1 میلیون نفر مسافر  داخلی و خارجی است. عدم نیاز به گرفتن ویزای ورود برای کلیه اتباع خارجی، یکی از تسهیلات  ورود گردشگران خارجی غلاوه بر این موقعیت منطقه آزاد اقتصادی این جزیره سبب گردیده  تا بازار های  کیش به یکی از جاذبه‌های گردشگری برای مسافران تور کیش مبدل شود .