تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تایلند

پادشاهی تایلند کشوری است در جنوب شرقی آسیا. پایتخت آن و همچنین پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهر آن بانکوک است. کشور تایلند دارای ۵۱۴۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت می‌باشد که ۴٪ آن را آب تشکیل داده‌است. و یکی از درآمد های اصلی کشور از محل گردشگری و تور تایلند است 

تا سال ۱۹۳۹ نام رسمی این کشور «سیام» بود . از ۱۹۴۵ تا ۱۹۴۹ نیز سیام خوانده می‌شد تا آن‌ که با اعلام رسمی دولت نام آن به تایلند تغییر یافت. واژه «تای» در زبان تایلندی علاوه بر نام قوم تای، که اکثریت مردم کشور را تشکیل می‌دهند، به معنی «آزادی» نیز هست. تور تایلند همواره گردشگران زیادی زا مجذوب خود نموده .

همانطور که در نقشه زیر مشاهده می کنید تایلند در قلب جنوب شرق آسیا، در شمال خلیج تایلند و شرق دریای آندامان واقع شده است. همسایگان تایلند عبارتند از: میانمار ( برمه ) در غرب و شمال، لائوس در شمال و شمال شرق، کامبوج در جنوب شرق و مالزی در جنوب.

بانکوک، پوکت، پاتایا، چیانگ مای و ساموئی مراکز اصلی گردشگری و توریسم تایلند هستند. و معمولا مسافران تور تایلند این شهر ها را برای سفر انتخاب مینمایند 

اسب سواری در جزیره زیبای کیش

اسب سواری در جزیره زیبای کیش


پیشنهاد یک تجربه مهیج و لذت بخش برای رهائی از خستگی کار روزانه وآرامش و نشاط در اوقات فراغت .

در جزیره کیش اسب سواری از جمله ورزش هایی است که علاوه بر تاثیر آن در سلامت جسمانی، به سوارکار آرامش می دهد و راحتی فکر و باعث تمدد اعصاب او می شود. در شمال جزیره باشگاه سوارکاری کیش ، (کنار دهکده المپیک) برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس باشگاه در سال 1372 تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به کیفیت قابل قبولی رسید. این رشته ورزشی همواره مورد استقبال مسافران تور کیش بوده است . 

اسب سواری درجزیره کیش

هم اکنون ، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد،  ساخت پیست کورس , فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم باعث شده است که  باشگاه میزبانی مسابقات اسب دوانی کشوری را داشته باشد. به طوری که اواخر سال 1376، چهل دوره مسابقه بزرگ کورس (جایگاه و مکان ویژه ای برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است که با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سوارکاری کیش راه اندازی شده است.مسافران تور کیش میتوانند برای استفاده از امکانات باشگاه به میدان المپیک باشگاه اسب سواری مراجعه نمایند . 

باشگاه سوارکاری کیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، درهشوی , دوخون و عرب دارد.  درمانگاه دامپزشکی همیشه فعال است و اشتغال نیروی انسانی متخصص در آن مراقبت های علمی از اسب را ممکن کرده است.

آدرس: جزیره کیش میدان المپیک

رقابت چابک سواران در کیش

رقابت چابک سواران در کیش

 

اسب سواری در کیش

 سازمان منطقه آزاد کیش طی مطلبی که توسط معاون گردشگری آن بیان شد خبر داده پاییز 92 مسابقات اسب سواری دز کیش برگزار خواهد شد . این مقام مسئول گفته طرح های کارشناسی این مسابقات در حال بررسی است و مقدمات آن نیز توسط تیم های تخصصی در حال پیگیری است . در صورتی که این مسابقات در کیش برگزار شود از آن جهت که به یک وقفه هشت ساله در اجرای این مسابقات در کیش پایان داده میشود حائز اهمیت خواهد بود .

 اگر چه اجرای جشنواره تابستانی کیش به رونق تور کیش و رونق  حضور مسافران در جزیره کمک شایانی کرده . اجرای چنین برنامه هایی در فصول دیگر سال  به همراه زیباییهای طبیعی خود جزیره  نیز سبب خواهد شد گزینه تور کیش همیشه گزینه اول برای سفرهای تفریحی هموطنانمان باشد و رشد صنعت گردشگری کیش  را به دنبال داشته باشد .

  وجود پروازهای فراوان به کیش و همچنین وجود هتلها و  تاسیسات گردشگری مناسب نیز همواره جزیره کیش را به عنوان گزینه مناسب برای انجام مسابقات ورزشی مطرح کرده .اسب های ایرانی و چابک سواران ماهر آنان در بهمن ماه هشتاد و شش برای آخرین بار در کیش به رقابت پرداختند و از آن پس اسبهای ایرانی شانس حضور در جزیره کیش را نداشتند . 

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی

City Star Hotel

هتل 3 ستاره ی هتل سیتی استار  City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. در رستوران هتل سیتی استار دبی  غذاهای ایرانی و عربی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد.

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا

Crowne Plaza Hotel

معرفی هتل های دبی 

هتل 5  هتل کرون پلازا دبی ستاره ی  Crowne Plaza Dubai در مجاورت آبنمای شهر دبی و در پیشرفته ترین منطقه شهر یعنی Dubai Festival City، واقع شده است.قرار گیری هتل در مرکز پیشرفته همایشات شهر باعث شده تا مانند دیگر هتل های گروه Crowne Plaza، از بهترین مکانهای برای برگزاری گردهمایی ها محسوب شود. هتل کرون پلازا دبی  حدود 2  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و در مرکز مفرح ترین نقطه تجاری، تفریحی و اقتصادی شهر واقع شده است. هتل کرون پلازا دبی  در میان هتل های گروه  Crowne Plaza، اولین هتلی بوده که استعمال دخانیات را در تمامی اتاقها و محوطه های عمومی خود ممنوع کرده و محیط سالم تر و پاک تری را طی تعطیلات به گردشگران عرضه می دارد. علاقه مندان به گلف می توانند در محوطه گلف Al Badia که در شهرک Dubai Festival City قرار دارد، و یا زمین مجاور آن یعنی  Dubai Creek، به بازی بپردازند.

هتل کرون پلازا دبی 


هتل کرون پلازا دبی 


هتل کرون پلازا دبی