تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

اسب سواری در جزیره زیبای کیش

اسب سواری در جزیره زیبای کیش


پیشنهاد یک تجربه مهیج و لذت بخش برای رهائی از خستگی کار روزانه وآرامش و نشاط در اوقات فراغت .

در جزیره کیش اسب سواری از جمله ورزش هایی است که علاوه بر تاثیر آن در سلامت جسمانی، به سوارکار آرامش می دهد و راحتی فکر و باعث تمدد اعصاب او می شود. در شمال جزیره باشگاه سوارکاری کیش ، (کنار دهکده المپیک) برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس باشگاه در سال 1372 تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به کیفیت قابل قبولی رسید. این رشته ورزشی همواره مورد استقبال مسافران تور کیش بوده است . 

اسب سواری درجزیره کیش

هم اکنون ، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد،  ساخت پیست کورس , فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم باعث شده است که  باشگاه میزبانی مسابقات اسب دوانی کشوری را داشته باشد. به طوری که اواخر سال 1376، چهل دوره مسابقه بزرگ کورس (جایگاه و مکان ویژه ای برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است که با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سوارکاری کیش راه اندازی شده است.مسافران تور کیش میتوانند برای استفاده از امکانات باشگاه به میدان المپیک باشگاه اسب سواری مراجعه نمایند . 

باشگاه سوارکاری کیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، درهشوی , دوخون و عرب دارد.  درمانگاه دامپزشکی همیشه فعال است و اشتغال نیروی انسانی متخصص در آن مراقبت های علمی از اسب را ممکن کرده است.

آدرس: جزیره کیش میدان المپیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد