تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

هتل های آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در میان درختهای نخل و باغهای زیبا سواحل مدیترانه قرار گرفته است و اقامت دلپذیری را همراه با امکانات رفاهی عالی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک دیده است. هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا انتخاب مناسبی از رستوران های بین المللی، تریاهای مختلف، هفت استخر شنا، مرکز آب گرم همراه با امکانات تفریح شبانه روز برای سطوح مختلف سنی برای میهمانان مهیا کرده است.  صبحانه، نهار و شام و  انواع نوشیدنی ها همراه با هزینه اتاق می باشد. مسافران عزیز می توانند از امکاناتی مانند حمام ترکی در مرکز آب گرم و ماساژ استفاده بهره مند شوند،  کودکان هم می توانند با سرسره بازی آبی و فعالیتها در باشگاه کودکان در مدت زمان اقامتشان از سفر خود لذت ببرند. اکثر میهمانان هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا از ساحل و ورزشهای مختلف آبی لذت می برند. در آمفی تئاتر امکان تماشای نمایش برای مسافران وجود دارد . هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پونگ , بولینگ , اسکواش و ورزشهای دیگر را نیز دارد که علاقه مندان می توانند از ورزشهای مورد علاقه خودشان لذت ببرند.


هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

این هتل 5 ستاره که بسیار شیک و لوکس است دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،سونا،ماساژ،مرکز سلامت و آبگرم ،استخر سر پوشیده و ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای چندین فروشگاه ، یک صرافی و اتاق جلسه ی کاملا مجهز است میتوانید در باغ هتل استراحت کنید و در فعالیت های ورزشی مانند بیلیارد،پینگ پنگ،تنیس،بولینگ و پرتاب دارت می باشد


هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

 این هتل  آنتالیا در ساحل دیدنی و با شکوه بلک قرار دارد یکی از بهترین هتلهای پنج ستاره آنتالیا  است که که در سال 2002 میلادی با مساحت شصت هزار مترمربع ساخته شده است .سرویس :All Inclusive ( شامل : صبحانه ، نهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز، و کلیه نوشیدنی ها : نسکافه نوشابه ، چای، قهوه و آبمیوه که در تمام طول روز و شب از این سرویس رایگان استفاده خواهید کرد .تمام اتاقها دارای یخچال ، تلوزیون ‌،‌مینی بار ،خط تلفن مستقیم ، موزیک ، سیستم تهویه مطبوع ، پذیرایی در اتاق ، گاو صندوق ،حمام ، توالت ، سشوار و کولر می باشد .


هتل کالیستا آنتالیا

هتل کالیستا آنتالیا از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه می باشد و در فضایی به مساحت صد و بیست هزار متر مربع در میان دریا و  درختان سرو قرار گرفته است. ساخت هتل کالیستا آنتالیا در سال 2005 توسط شرکت اوزکار شروع شد. مانند دیگر پروژه های این شرکت تاکید بر روی کیفیت قیمت هتل کالیستا آنتالیا را به یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین هتل های ترکیه تبدیل شده است. هتل کالیستا آنتالیا دارای ساحل ویژه ،یک اسکله تشریفاتی برای خود دارد. هتل کالیستا آنتالیا دارای 502 اتاق استاندارد ، یک اتاق لوکس بزرگ ، شصت و دو اتاق خانوادگی و هجده سوئیت است که اکثر اتاق ها ویو فضای سبز و دریا دارند . هتل کالیستا آنتالیا در منطقه بلک واقع شده است و هتل کالیستا آنتالیا شهر آنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد.


هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

این هتل 5 ستاره در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی است.


هتل ریکسوز لارس آنتالیا

هتل رکسوس لارس آنتالیا

این هتل آنتالیا  بیشترین استانداردهای لازم را با بهترین سرویس ها را برای مسافران آنتالیا  فراهم می کند و یکی از بهترین هتلهای پنج ستاره است که در سال 2002 میلادی با مساحت 50،000 متر مربع ساخته شده است.
سرویس :All Inclusive Ultra( شامل : صبحانه ، نهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز ، و کلیه نوشیدنی ها مانند قهوه ،چای ، نوشابه ، آبمیوه، نسکافه که در تمام شب و روز می توانید از این امکانات رایگان استفاده کنید
موقعیت محلی : این هتل در منطقه لارا قرار دارد و 5 کیلومتر از مرکز شهر  آنتالیا و  8 کیلومتر از فرودگاه فاصله داردو همچنین این هتل ساحل اختصاصی دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد