تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

رقابت چابک سواران در کیش

رقابت چابک سواران در کیش

 

اسب سواری در کیش

 سازمان منطقه آزاد کیش طی مطلبی که توسط معاون گردشگری آن بیان شد خبر داده پاییز 92 مسابقات اسب سواری دز کیش برگزار خواهد شد . این مقام مسئول گفته طرح های کارشناسی این مسابقات در حال بررسی است و مقدمات آن نیز توسط تیم های تخصصی در حال پیگیری است . در صورتی که این مسابقات در کیش برگزار شود از آن جهت که به یک وقفه هشت ساله در اجرای این مسابقات در کیش پایان داده میشود حائز اهمیت خواهد بود .

 اگر چه اجرای جشنواره تابستانی کیش به رونق تور کیش و رونق  حضور مسافران در جزیره کمک شایانی کرده . اجرای چنین برنامه هایی در فصول دیگر سال  به همراه زیباییهای طبیعی خود جزیره  نیز سبب خواهد شد گزینه تور کیش همیشه گزینه اول برای سفرهای تفریحی هموطنانمان باشد و رشد صنعت گردشگری کیش  را به دنبال داشته باشد .

  وجود پروازهای فراوان به کیش و همچنین وجود هتلها و  تاسیسات گردشگری مناسب نیز همواره جزیره کیش را به عنوان گزینه مناسب برای انجام مسابقات ورزشی مطرح کرده .اسب های ایرانی و چابک سواران ماهر آنان در بهمن ماه هشتاد و شش برای آخرین بار در کیش به رقابت پرداختند و از آن پس اسبهای ایرانی شانس حضور در جزیره کیش را نداشتند . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد