تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

تور کیش

تور کیش ، معرفی تورهای کیش

کیش

راه اندازی شناور تفریحی کیش  تا پایان سال 92

  

راه اندازی شناور تفریحی کیش تا پایان سال 92

شناور گردشگری کیش


 

 
 

 

 

 

 شناور تفریحی گردشگری کیش از جنس فایبرگلاس ، سه طبقه با طول سی و چهار  متر دارای عرشه ای وسیع است که اینک تمام  سازه و بدنه آن آماده شده و در چند ماه بعد هم مراحل نصب موتور و راه اندازی سامانه رانش آن انجام خواهد گردید.

 مهندسان ساخت این شناور بیان کردند : شناور با طراحی چشم نواز  و ساختار منسجم به صورت  کامل در داخل کشور و توسط کارشناسان مجرب دریایی طراحی و ساخته شده است.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش  از مراحل پایانی ساخت و تکمیل شناور فایبر گلاس گردشگری بازدید نمود .

 این مقام مسئول  ، بر گسترش همه جانبه شناورهای دریایی و حمایت از روند رو به رشد توسعه گردشگری دریایی تاکید نمود .


نجات نماد و سمبل جزیره کیش

نجات نماد و سمبل جزیره کیش

 

 کشتی یونانی به عنوان نماد جزیره کیش بازسازی و بیش از پیش به یکی از مکان های گردشگر پذیر تبدیل خواهد شد.روابط سازمان منطقه کیش اعلام کرد ،علی اصغر مونسان  مدیرعامل این سازمان طی  بازدید از واحد شناور سازی فایبر صنعت دریا،  با اشاره به دغدغه کیشوندان و سایر علاقمندان به جزیره کیش در ارتباط با  پوسیده شدن کشتی یونانی تاکید کرد : سازمان منطقه آزاد آماده هرگونه کمک و همکاری از طرح های بازسازی این نماد زیبا در کیش است .

 ایشان همچنین اضافه کرد : کشتی یونانی نزدیک به نیم قرن است  که در کرانه باختری  کیش به گل نشسته و به مرور زمان  به یکی از نمادها و جاذبه های گردشگری کیش تبدیل گردیده است  از اینرو سازمان منطقه آزاد کیش تلاش میکند  این نماد را از خطرات مربوط به  پوسیدگی بیشتر مصون داشته و در حفظ آن تلاش نماید . 

 

 

 

 کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش


همایش مدیریت فناوری در کیش

همایش مدیریت فناوری  در کیش

 روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در خبری اعلام نمود ، سومین همایش  بین المللی وهفتمین همایش  ملی مدیریت فناوری با شرکت  برترین مدیران وصاحب نظران  بنگاههای کشورمان و سایر کشورهای صاحب نظر  از فردا به مدت دو روز در کیش برقرار خواهد بود

 بررسی  نقش بنگاه های کلان  اقتصادی و شبکه ها دربسط  فناوری، بررسی باید ها  والزامات مدیریت فناوری در بنگاههای کلان  اقتصادی وشبکه ها، بررسی تاثیر سیاست های کلان ملی برتوسعه فناوری دربنگاههای کلان  اقتصادی وشبکه ها،بالا بردن دانش مدیریت فناوری دربین  مدیران وکارشناسان بنگاههای کلان  اقتصادی در مدیریت فناوری وانتشار آنها و عملیاتی نمودن  مدیریت فناوری در سطح مدیریت کلان کشور  از مهمترین محورها واهداف برپایی این همایش است .

کفاشیان وارد کیش شد

کفاشیان وارد کیش شد

 رییس فدراسیون فوتبال روز گذشته شانزدهم آذر ماه 92 و در فاصله کمتر از بیست روز  به برگزاری  اردوی تیم های ملی امید ایران و کره جنوبی در جزیره زیبای کیش از امکانات ، تجهیزات و  زیرساخت های ورزشی کیش بازدید کرد.  .

 روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام نمود  ، علی کفاشیان به دعوت حسین جلالی سرپرست معاونت ورزش کیش دیروز وارد کیش شد و در بازدید از مجموعه ورزشی المپیک کیش، زمین چمن این مجموعه را مطابق با استانداردها و آماده میزبانی مسابقات در سطوح ملی و بین المللی ارزیابی نمود .

  حسین جلالی معاون ورزش کیش هم  در این بازدید بر آماده سازی هرچه بهتره رختکن بازیکنان برای  میزبانی شایسته از ورزشکاران ملی پوش کشورمان اصرار نمود  .

  به گفته جلالی، تیم های ملی امید ایران و کره جنوبی از پنجم تا پانزدهم دی ماه اردوی آمادگی خود را به مدت یازده  روز در جزیره کیش برپا می نمایند.  بر پایه همین گزارش ، برگزاری دو دیدار تدارکاتی این دو تیم بین روزهای هشتم  تا دوازدهم  دی ماه در نظر گرفته شده.

جشنواره تئاتر فجر امسال در کیش برپا میشود

جشنواره تئاتر فجر امسال در کیش برپا میشود

 برای اولین مرتبه  جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در کیش برپا میشود . روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد مراسم افتتاحیه جشنواره سی و دوم تئاتر فجر با حضور قدیمیها و بزرگان هنر نمایش بیست و چهارم ماه آینده در کیش برپا خواهد شد .

 جشنواره بزرگ تئاتر فجر از بیست و چهارم ماه آینده آغاز و تا چهار بهمن پی گیری خواهد شد بعد از این تاریخ نیز این جشنواره تا دوازده بهمن در تهران ادامه خواهد داشت .

  دبیر جشنواره تئاتر فجر با بیان این نکته که  افتتاحیه سی و دوم جشنواره تئاتر فجر در کیش برگزار خواهد شد  اعلام کرد: با توجه به اینکه سیاست کلی اجرای جشنواره بر این است که مختص یک شهر خاص نباشد جشنواره امسال در چهار استان برپا خواهد شد .

 ایشان همچنین خاطر نشان کرد : در حال بحث و گفتگو  هستیم تا آثار مربوط به بخش بین‌الملل نیز در شهرستان‌ها برپا  شوند و بسیار  شایسته است به بهانه  این جشنواره بین‌المللی از امکانات شهرهای دیگر کشورمان هم برای اشائه این هنر استفاده بریم تا هم میهنان علاقمند به هنر تئاتر در سایر شهرها نیز به توانند در اجرای این جشنواره مهم مشارکت نمایند . 


ورود خودروهای آمریکایی به جزیره کیش

ورود خودروهای آمریکایی به جزیره کیش

 

در طی چند ماه قبل خودروهای آمریکایی به ایران وارد شدند.به دلیل اینکه کیش منطقه ی آزاد است خودروهای آمریکایی بدون تعرفه و قیمت پایین به این جزیره وارد میشوند.خودروهای ژاپنی و کره ای در جزیره کیش زیاد است و اتومبیلها با  معروفترین برندهای امریکایی از قبیل کادیلاک،دوج و فورد در این جزیره وجود دارند.و هتلهای مشهور در کیش برای تبلیغ،این خودروها را به مسافرین کرایه میدهند.و به دلیل گرم بودن و شرجی بودن این جزیره  خودروهایی که سیستم تهویه خوب و قوی دارند بیشتر مورد توجه هستند.مطابق آمار گرفته شده از سایت گمرک ایران در نه ماه سال گذشته  بیش از سی و یک میلیون دلار از انواع گوناگون اتومبیل وارد این منطقه ی آزاد شده است. اما در هفت ماهه سال جاری هیچ خودروی امریکایی به ایران وارد نشده است

 ده جاذبه ی گردشگری که قبل از مرگ باید از آن دیدن کرد

 ده جاذبه ی گردشگری که قبل از مرگ باید از آن دیدن کرد


1- مجسمه زیبا و دیدنی مسیح که در شهر ریودوژاینرو در برزیل و در قله یک کوه با ارتفاع چهل متر واقع شده است که در مجاور این مجسمه نمای زیبای شهر قابل مشاهده است.

2- مجسمه ابوالهول و اهرام ثلاثه که بیش از پنج هزار سال قدمت دارند و در کشور آفریقایی مصر در اطراف قاهره واقع شده اند و یکی از بهترین مناطق گردشگری دنیا به شمار می آید.

3- آبشار زیبا و دیدنی ویکتوریا که عرض آن هزار و هفتصد متر است در مرز بین دو کشور آفریقایی زامبیا و زیمباوه قرار گرفته است.که پارک ملی مجاور آن با پنجاه و شش هزار هکتار دارای انواع حیوانات و گونه های گیاهی نیز هست از بهترین نقاط دیدنی جهان نیز هستند.
4-کوه های دیدنی و زیبای راکی در کشور کانادا که پوشیده از برف و دارای انواع گونه های کمیاب جانوری و گیاهی و دریاچه های زیبا نیز هست.

5-سواحل دیدنی جزیره ی ساووت که دارای بیش از ده ها دلفین و وال است و در کشور نیوزیلند شهر کریس چرچ واقع شده است

6-یکی از مکانهای کمیاب تالاب آبی در جزیره ایسلند است که بسیار زیبا و جذاب است.

7-منطقه ی دیدنی و زیبای اسکوبا که در شهر استرالیا واقع شده است بهترین مکان گردشگری است که در آن میتوانید به غواصی با عروسهای دریایی و کوسه ها بپردازید

8-مکان تاریخی و زیبای سیجیریا که در سریلانکا و در کشور آسیایی واقع شده است. دارای صخره معروفی است که که سیصد و هفتاد متر از سطح دریا ارتفاع داردو دارای قلعه ای با قدمت هزارو پانصد سال است.مشاهده طلوع افتاب از این صخره بسیار دیدنی است.

9ـ برج زیبای مارول که در نیویورک آمریکا واقع شده است. دارای سریعترین آسانسور است که میتوانید سوار بر این آسانسور در در طبقه ی هشتاد این برج شهر نیویورک را ببینید.

10-سواحل زیبا و شنی ،جنگلهای انبوه و بارانی و آثار باستانی واقع در کشور مکزیک بسیار دیدنی است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد